Jumaat, 4 April 2014

Makan Bersama Keluarga Di Seoul Garden KL Festival Paradigm Mall

       Selepas Menaiktaraf Blog Saya Yang Tak Berapa Nak Cantik Ni.Saya Pergi Makan Bersama Keluarga
Di Seoul Garden Sebab Kawan Mak Ucu Saya Berbelanja Berkonsepkan Makanan Kimchi Korea Memang Sedap Menjilat Jari Soooo Gooodddd!!!!....Adalah Gambar Saya Dan Keluarga Tengah Menikmati Selera Yang Mengasyikkan Bukan Susah Nak Makan Ada Juga Makan Malaysia.Contohnya,Makanan Jawa Tempe,Tauhu,Tembikai Dan Lain-lain Lagi.Saya Pun Makan Cara Kukus Atau Gril Ia Buat Makanan Yang Kita Masak Kurang Minyak.Malah,Diet Tambahan Jika Makan Rebus Nampak Cara Kebudayaan Campuran Malaysia Dan Korea Juga.Cita Rasa Seoul Garden Ini Cukup Menambah Perisa Nikmat Sesebuah Keluarga Terciptanya Harmonika Kesejahteraan Hidup...Fuuhhh...Kalau Tak Habis Makan Anda Akan Timbang Saki-Baki Makan Dan Minum Ia Dikira Sebagai Denda Yang Beguna Supaya Belajar Jimat Cermat Dalam Adab Sopan Kebudayaan Korea.
Siap Berposing Lagi Kami Sekeluarga Nampak Ringkas Tapi Harmoni.Jadi,Sesiapa Nak Makan Di Seoul
Garden KL Festival Paradigm Mall Terletak Di Kelana Jaya,KL Dan Selangor.
Lupa Nak Beritahu Di Seoul Garden Ada Aiskrim Yang Sedap Dan Enak Sekali!!!...

   Selfie Sepupu Tomboy Saya Tambah Perenca Gila-Gila Baboon Dia Ada Unsur Humours Tersendiri.
Kami Bahagia Ia Bermakna Dalam Restoran Korea Ini.Sengal Memang Sengal Ada Pulak Terselit Tudung Labuh...Kami Selfie Untuk Suka-Suka Bukan Populariti Nampak Gigi Sengih Pun Tak Apa Asal Dapat Ruang Bergambar Sudah...So,Saya Selefie Dari Jauh Pun Sudah Kira Rasa Belaian Sayang...
 Kami Happy Sentiasa Senyum Ternganga Selalu Sampai Ado Salam Peace Yooo Seee Yeaahh!!!!
Ada Suka Statik Dan Ada Juga Suka Drastik Dalam Bombastik...Saya Nak Buat Macam Segan Laaaa...
Ini Dari Gambar Atas Saya Asyik Tunjuk Gigi Putih Sengih Dia Jer..
Korang Rasa Dua Gosok Gigi Atau Tak??Cer Teka!!!Saper Belum Gosok Gigi..Angkat Kaki Dan Tangan...
 Dari Atuk,Wan,Emak,Acik Suzi,Mak Ucu Dan Kami Lapan Cucu Happy Selalu Atau Senyum Sokmo..
Ada Juga Si Tomboy Ni Beri Selfie Tapi Soory La Gambar Kecil Saja Ma...
Kalau Nak Makan Restoran Seoul Garden Anda Tak Menyesal Dia Punya Kukus Atau Grill Terbaikkkk!!!
 Ini Gambar Kami Berlapan Sooo Cute And Simplicity Opppss Lupa Cik Wati A.K.A Mak Ucu Sudi Belanja Makan Dan Minum Supaya Dapat Jodoh Cepat-Cepat Dapat Anak Baru Yabedabeduuuu!!!!!
Saya Suka Buat Muka Songal Senget Menggerunkan Or Biasa-Biasa Saja...
  Sampai Sudah Bercerita Pada 27/3/2014 Hari Khamis Seminggu Yang Lalu Cukup Menggembirakan Saya
Sebab Bawa Jauh Dari Dengkil Ke Kelana Jaya Cukup Mencabar La Katakan Dapat Makan Jugak Di Seoul Garden KL Festival Paradigm Mall...Cukup-Cukup Sudah..Cukup Sampai Di Sini Saja....



Tiada ulasan :