Isnin, 7 April 2014

AKU MASIH MENULIS SECARA BEBAS DAN PROFESIONAL

     Assalamualaikum Semua....Dan Ucapan Hello Everyone...Saya Harap Anda Doakan Saya Terus Maju Ke Hadapan Untuk Menulis Blog Secara Bebas Dan Profesional.Kita Dalam Hendak Tulis Sesuatu Perkara Ini Ada Batasan Dalam Hak Kebebasan Bersuara.Makin Lama Saya Menulis Ada Juga Orang Asing Selain Malaysia Dan Indonesia Sudi Baca Isi Kandungan Gambar Diri Ku Ini..
   Sukar Digambarkan Perasaan Menulis Bukan Satu Kerja Mudah.Mesti Beri Manusia Faham Segala Penceritaan Kita Sepenuh Hati...Susah Saya Kena Berjuang Teruskan Hidup Sebagai Ujian Berguna Masa Akan Datang.Saya Mahu Lebih Ramai Tahu Sesiapa Ada Bakat Terpendam Jangan Malu-Malu Nanti Kita Sendiri Yang Rugi...Contoh Saya Ada Bakat Bola Sepak,Menyanyi,Melukis Dan Bersilat.
Oh Panglima Dalam Diri Ku...Aku Tulis Segala Khazanah Bumi Bani Adam Dan Hawa
Sebagai Tinta Tidak Kering Hingga Dasar Lautan Dalam.Pohon Pengetahuan Insan
Terdapat Karya Kenikmatan Hidup Terlalu Singkat Umpama Tali Jarum Yang Begitu
Kendur Dan Luntur.
Masihkah Kau Ingat Akan Daku Milik Ku Tidak Kesampaian Dalam Ilmu Tidak Dikau
Curahkan Segala Isi Tinta Emas Dan Perak Pada Keseluruhan Makhluk Bernama Insan??
          Dikala Bintang Bercahaya Biru Aku Masih Tersenyum Gelagat Di Depan Mata Ku...

  Hati Terluka Tiada Siapa Yang Tahu,Hanya Senyuman Penawar Duka Lara Ibarat Curahan 
Langit Biru Nun Jauh Berkilometer Dari Tahun Cahaya.Ramai Percaya Makhluk Asing Sama Seperti Kita.Hendak Berbahasa Selain Manusia Itu Susah Sedikit Kena Guna Telepati.
       Aku Masih Menulis Dikala Subuh Mengundang Janji Kian Hampir Waktu Fajar Bunyi Ayam
Berkokok Mengejutkan Umat Manusia Menunaikan Sembahyang Lima Waktu Pertama Ketika Nabi Adam Dan Hawa Turun Ke Bumi Setelah Makan Buah Khuldi.Salam Saya Menulis Dalam Kegelapan Pagi Buta.Adakalanya,Mereka Solat Tahajjud Satu Pertiga Malam Ialah Meningkatkan Ketakwaan Allah Maha Esa.Salam Subuh Dari Gambar Diri Ku.

Tiada ulasan :