Selasa, 6 Mei 2014

Adakah Paolo Rangel Bakal Jadi Mangsa JDT??

   Awan Cerah Tiba-Tiba Jadi Mendung,Kerana Aku Baca Akhbar Mengatakan Paolo Rangel Akan Dibeli Johor Darul Takzim.Paneh Hati Den Dongar TMJ Mahu Beli Player Yang Hebat-Hebat Belaka Guano Ni.Aku Rasa Cekik-Cekik Leher TMJ Ni Suka Kacau Player2 Lain Sedang Meningkat Popular Bukan Jadi Juara Macam Video Game Mah...Aku Tak Kisah Kau Beli Player Tapi Jangan Dalam Permainan Liga Super,Piala FA Dan Piala Malaysia Semuo Ekau Nak Rembat Cipto Anak Tampatan Tak Ghoti,,,,!!!!!
     Apa-Apapun FAS Harus Kekalkan Kontrak Paolo Rangel Ia Mesin Berbahaya Jika Masuk JDT Nanti.Tolonglah Para Penyokong Selangor FA.Buat Lah Banner Ke Gendang Ke Or Cipta Lagu Supaya Paolo Rangel Tak Jadi Pergi Ke JDT.Aku Mahu Paolo Rangel Belasah JDT Pada 23/5/2014 Ini Tauwww!!!! Jangan Lemah Depan Gawang Gol JDT Pulok Sudoh...FAS Lu Jangan Buat2 Tak Sambung Kontrak Kerana Kami Mahu PR9 Jadi Legenda Selangor Bukan Beli Terus Jadi Juara Ia Bertahun-Tahun Seperti Baru Di Anggap Lagenda Piala Malaysia. 
 

\     
   Paolo Rangel Kalau Lu Sayang Pasukan Selangor Jangan Jadi Macam JDT Semua Ex-Player Selangor Jadi Dungu Sebab TMJ Mahhhhh!!!!!.Harap2 Lu Bukan Macam Mereka Di Jdt Hahahahaaaaa!!!!!!!.Kamu Sayang PR9 Sebab Dia Gol Mesin Semulajadi Loohh...Jadi Setakat Ini Sahaja Luahan Saya Terhadap Paolo Rangel 9..

Tiada ulasan :