Sabtu, 1 Februari 2014

SAYA SUKA JERSI SELANGOR 2014

    Mula-mula dalam hati kata baju Selangor tak berapa cun dek kata mulut tapi hati kata suka bebenor...???
terutama baju jersi jalur merah kuning macam zaman 95,96 dan 97 di Stadium Shah Alam.Kalau korang suka jersi merah kuning aku ok je sebab ia menambah perisa berapi dalam hati meluap-luap nak pi stadium nah...Cer korang tengok jersi baru ni...lepas baru komen jersi Selangor yang lain pulak lok...




    Inilah jersi Merah Kuning yang aku suka tapi kalau tak berkenan benda ni cer tengok jersi nombor dua pulak yob...sebab aku masih suka ketiga-tiga baju ni...ia beri semangat juang tinggi walaupun di tempat lawan..



  Saya nak tunjukkan baju nombor ketiga jersi Selangor ia rekaan tahun lepas tapi ada sedikit perubahan walaupun nampak sama beri selera dalam Piala AFC 2014 bersama Kelantan wakil Malaysia dalam kancah bolasepak Asia.Saya harap Selangor lebih menyerlah untuk ke Separuh Akhir Piala AFC jangan menyerah kalah kerana Merah Kuning Lambang Kebanggaan Rakyat Selangor Dan Malaysia...Sila Berjumpa Lagi Wassalam Semua...


(Soory lupa pulak nak taruh gambaq baju ketiga Selangor ni hah.Harap2 korang terhibur
dengan blog baru ni walaupun tak seberapa elok sedikit...harap maaf yob..)

Tiada ulasan :